Call centrum
Výstupným produktom špičkového call centra bývajú skvele pripravené akvizičné stretnutia, organizovanie obchodných stretnutí, komerčné prieskumy trhu, meranie spokojnosti, retenčné a informačné linky, výstupy z mystery callingu a mystery shopppingu.
Outsourcing call centra
Outsourcing call centra
Outsourcing call centra môže byť pre vašu spoločnosť skvelým skokom nahor, avšak iba v tom prípade, ak ste nepodcenili dôležité kroky, ktoré predchádzajú podpisu zmluvy s externou spoločnosťou. Preneste časť svojej pracovnej agendy na špecializovanú firmu alebo si prenajmite služby, ktoré ponúka profesionálne call centrum tak, aby ste z outsourcingu vyťažili maximum.


Telemarketing
Telemarketing
Telemarketing predstavuje vo všeobecnosti komunikáciu s aktuálnym alebo potenciálnym zákazníkom, ktorá prebieha pomocou moderných telekomunikačných a online prostriedkov (dotazník, prieskum, ai) . Marketingové stratégie, ktoré využívajú direct marketing sú zostavované s jasným cieľom.
Konkurenčná výhoda call centra
Vybrať si call centrum
Vybrať si call centrum, ktoré svojimi službami dokonale naplní potreby vášho biznisu a komplexne pretaví vaše marketingové stratégie v obchodné ciele, nie je jednoduché. Na konkurenčné odlíšenie kontaktného centra je potrebný neustály progres call centra smerom k aktuálnym požiadavkám klienta a intenzívny rozvoj nasledovných oblastí
