Direct marketing

Moderné call centrum dokáže byť konkurenčnou výhodou alebo zásadným konkurenčným odlíšením na základe vysokej produktivity, profesionality a výkonnosti špičkových technológií.

Výstupným produktom špičkového call centra bývajú skvele pripravené akvizičné stretnutia, organizovanie obchodných stretnutí, komerčné prieskumy trhu, meranie spokojnosti, retenčné a informačné linky, výstupy z mystery callingu a mystery shopppingu.

SMS marketing

Zásadné konkurenčné odlíšenie. SMS, ktorú si prečíta každý !!!

V časoch reklamnej slepoty je spôsob ako predať zákazníkovi informáciu o aktuálnej ponuke vašich tovarov alebo služieb, prípadne výhodnej akcii, čoraz komplikovanejší. Na základe vašej databázy  a nastavených podmienok tržného segmentu či GPS lokalizácie (budova, areál výstaviska…) doručíme informáciu (vrátane http linku) vášmu existujúcemu či potenciálnemu klientovi tak, aby ju neprehliadol.

Direct mailing

 

Vysoká konverzia a obchodná úspešnosť pri kvalitnej stratégiii direct marketingu

Ovládnite jeden z najpoužívanejších nástrojov, ktoré direct marketing ponúka. Ideálnym doplnkom pre aktívny telemarketing, ktorý zastrešuje profesionálne call centrum, je direct mailing opierajúci sa o emailové adresy z vašej databázy mailových adries. Nie je to však len o tom, ako vytvoriť mail.

Prostredníctvom profesionálneho softwarového riešenia pravidelne kontaktujeme (s dodržaním antispamových pravidiel) vašich klientov s ponukou, ktorú im predstaví reklamný mail. Na základe ich aktivity – otvorenie emailu, preposlanie emailu, prehranie videa či reakcia na tlačidlá, parametrizujeme ich obchodný potenciál a pripravíme návrh na ďalšie marketingové stratégie pre komunikáciu a získanie klienta.

Chatbot ako nástroj predaja

Efektívny nástroj pre B2B a B2C /Retail obchod

Sociálne siete sú významným prostriedkom komunikácie s klientom nielen v B2C, ale taktiež v B2B sfére. S ich pomocou vám vytvoríme plne automatizovanú komunikáciu so zákazníkom bez toho, aby ste museli čo i len vytvoriť mail. Získať tak nového klienta, prípadne nestratiť toho existujúceho je omnoho jednoduchšie, pretože viete vďaka marketingu sociálnych sietí identifikovať jeho nákupné správanie.

  • účinná elektronická komunikácia s vysokou konverziou, ktorá nahrádza neosobný dotazník
  • vytvorenie personalizovanej komunikácie s chatbotovým automatom
  • rešpektovanie antispamovej politiky a legislatívy
  • identifikácia potenciálneho klienta na základe jeho správania a komunikácie

Webchat marketing

 

Živá komunikácia zvýši konverziu vášho webu alebo eshopu

Ak ponúkate predaj produktov alebo služieb na internete a úspešne využívate nástroje pasívneho telemarketingu viete, že podpora pre klienta je nesmierne dôležitá. Infolinka, help desk i reklamačná linka môžu byť efektívne doplnené online web chat-om.

V Call One vám pomocou profesionálneho software-u zastrešia zaškolení operátorionline komunikáciu priamo na vašich stránkach. Web chat je optimálnou alternatívou pre nahrávač hovorov v online prostredí a ako uvádza náš interný prieskum, obyčajne zvýši predaj sofistikovaných produktov a služieb o desiatky až stovky percent.

Predajný webinár

Živá komunikácia zvýši konverziu vášho webu alebo eshopu

Ak ponúkate produkty alebo služby na internete a úspešne využívate nástroje pasívneho telemarketingu viete, že podpora pre klienta je nesmierne dôležitá. Infolinkahelp desk i reklamačná linka môžu byť efektívne doplnené o Online webináre, ktoré sú dnes jedným z najefektívnejších nástrojov predaja, respú. podpory predaja.

Pomocou profesionálneho software-u spoločne s klientom vytvoríme vzdelávaco – obchodný webinár, ktorý dokáže v režime Online vysielania (alebo v automatickom režime)  obyčajne zvýšiť predaj sofistikovaných produktov a služieb o desiatky až stovky percent.

  • účinná Online komunikácia s vysokou konverziou
  • vytvorenie personalizovanej komunikácie s klientom
  • podpora komunikácie v skupine (potenciálnych) klientov
  • zvyšuje konverziu webu a eshopu o desiatky až stovky percent