Benefity call centra
Na konkurenčné odlíšenie kontaktného centra je potrebný neustály progres call centra smerom k aktuálnym požiadavkám klienta a intenzívny rozvoj nasledovných oblastí
Kvalita databázy
Garancia aktuálnych dát
Produktivita call centra primárne závisí na kvalite databázy. Spätná väzba aktivít, ktorú ponúkne neaktuálna databáza je výsledkom neefektívnej práce call centra a tá sa môže negatívnym spôsobom pretaviť do výsledkov, ktoré svojmu klientovi call centrum predkladá.


Kvalita callscriptu
Odbornosť a komunikácia
Druhým faktorom úspešnosti a vysokej produktivity práce, ktorú zastrešuje call centrum je kvalita call scriptu. Kvalitný call script musí spĺňať dve zásadné podmienky.
Kvalita a výkon technológie
Technológia konkurenčnou výhodou
Všetky cloudové servery kontaktného centra Call One sú on-line zálohované s replikáciou databáz a napojené na založné agregáty, ktoré zabezpečia prevádzku aj v prípade výpadku elektrickej energie. Hlasové a dátové linky nám poskytujú viacerí nezávislí telekomunikační operátori prostredníctvom optickej kabeláže aj rádiovým, resp. mikrovlnným signálom.


Kvalita a výcvik personálu
Základ kvalitného výkonu
Kvalita a neustály výcvik personálu sú jedným zo základných pilierov, na ktorých stojí call centrum Call One. Odbornosť a vedomostný rast pracovníkov call centrazabezpečujeme pod vedením tímu profesionálov. Kľúčové aktivity pre kvalitný výkon realizujeme v nasledovných oblastiach