Prieskum spokojnosti zákazníkov (ISO)
Získame objektívny názor o spokojnosti vašich klientov
Na získanie skutočne objektívnej spätnej väzby o spokojnosti vašich zákazníkov nám v Call One stačí málo. Ako podklad postačí vaša zákaznícka databáza. Databáza a presne cielený dotazník sú základom, vďaka ktorému anonymnou alebo otvorenou formou získame spätnú väzbu od vašich kľúčových zákazníkov.
Akýkoľvek všeobecný kvalitatívny výskum vám totiž nezabezpečí tak personalizované a prehľadné informácie o spokojnosti s kvalitou produktov, servisu alebo služieb vašej spoločnosti. Súčasťou prieskumu spokojnosti môže byť test spontánnej znalosti značky alebo produktu či získanie informácií o aktuálnom dopyte a potrebách klienta.
- spätná väzba o spokojnosti vašich zákazníkov
- otestovanie preferencií vašej spoločnosti v konkurenčnom prostredí v očiach vašich súčasných zákazníkov
- prehľad o aktuálnych potrebách klienta, prípadne strategických zmenách alebo inováciách v oblasti využitia vašich produktov a služieb