Získanie nových zákazníkov
Aktívny telemarketing
Aktívny telemarketing (internetový marketing) je naopak od pasívneho telemarketingu spracovanie odchádzajúcich telefónnych hovorov a online komunikácie s cieľom získania nového zákazníka alebo dodávateľa.
Operátor call centra kontaktuje vopred vybraným komunikačným nástrojom (telefonát, SMS, mail, chat, chatbot) definovanú skupinu aktuálnych alebo potenciálnych zákazníkov.
Základným nástrojom, o ktorý sa profesionálne vyškolený operátor opiera je databáza a dotazník s jasne sformulovanými otázkami.


Starostlivosť o klientov
Pasívny telemarketing
Pasívny telemarketing alebo internetový marketing, má za úlohu najmä spracovanie prichádzajúcich telefonických hovorov a online komunikácie (mail, chat, chatbot) s cieľom rastu spokojnosti súčasného zákazníka.
Na konkrétnom telefónnom čísle alebo kontaktnom mieste vyškolený operátor prijíma a spracováva prichádzajúce hovory alebo textové komunikácie podľa nastavených pravidiel.
Ostatné služby
Podporné služby kontaktného centra
Kontaktné centrum poskytuje okrem aktívneho a pasívneho telemarketingu aj ďaľšie moderné nástroje elektronickej alebo hlasovej komunikácie. Medzi ne patria služby SMS marketingu, Email marketingu, Marketing na sociálnych sieťach a Marketing chatovacích služieb.
